Bear Pub på Ophelia 31. juli
Bear Pub er endelig tilbake etter mange måneders fravær. 31. juli samles vi igjen på Ophelia Bar.
Bear Pub er endelig tilbake etter mange måneders fravær. 31. juli samles vi igjen på Ophelia Bar.
I forbindelse med Den Norske Bamseklubbens 20-års-jubileum har Bamseklubben den store glede å invitere til festmiddag, underholdning og dans.
Selv om temperaturen ute ikke er så høy lenger, lover vi en het natt på SLM!
Bamseklubben har et stort program under årets Oslo Pride, både i Pride Park, i paraden og ikke minst vårt eget Mega Bear Party lørdag.