Har du ikke brukerkonto? Du kan enkelt få brukerkonto. Som registrert bruker har du flere fordeler, og det er gratis å registrere seg! NB! Du må være medlem av Bamseklubben for å få brukerkonto.
Skrevet: Tor Sep 15, 2005 8:45 pm Tittel: Hvem er den mest sexy stortingsrepresentanten?
Personlig har jeg en skummelt stor svakhet for Bjarne Håkon Hanssen, det er bare å innrømme. Enda skumlere synes jeg nesten det er at jeg merker at det er mange, altfor mange av FrPs representanter som er hotte.
Jeg hadde nesten trodd at jeg skulle finne mange kjekke, karslige bondekarer blant SPs representanter, men dengang ei.
Skrevet: Fre Sep 16, 2005 1:08 pm Tittel: Hvem er den mest sexy stortingsrepresentanten?
Veldig enig med Yngvar, både når det gjelder Bjarne Håkon Hanssen og FrP. Klarer ikke å synes FrP`ere er sexy, uansett hvor bamsete de er.
Men dere har glemt en annen skikkelig bamse fra Ap, tidligere landbruksminister Dag Terje Andersen fra Vestfold. Han er, blant annet, veldig glad i jakt.
Skrevet: Ons Sep 28, 2005 12:17 pm Tittel: Hvem er den mest sexy stortingsrepresentanten?
I lista savner jeg Dag Terje Andersen, (a), Vestfold, tidligere statsråd. Han er skogsarbeider, og skulle gjerne sett den mannen med bar overkropp! Han bør med på lista.
(Ellers har vi Politiforbundets formann; se nøye på ham når han er på tv.)
Du kan poste nye innlegg i dette forumet Du kan svare på innlegg i dette forumet Du kan ikke forandre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet